آیکون استاندارد های ویژه

استاندارد های ویژه

فاصله گذار

استانداردهای ویژه همچون ایزو (ISO)، نشان دهنده رعایت استانداردهای جهانی در تولید و عرضه محصولات و خدمات هستند. این استانداردها انواع مختلفی دارند و در جایگاه‌های متفاوت پورد استفاده قرار می‌گیرند. با پیاده سازی ایزو، بهره‌وری مجموعه خود را افزایش دهید و با به کارگیری مشاوره و ممیزی ایزو، به حداکثر مزایا دست پیدا کنید. اگر در هر یک از این مراحل به کمک اشخاص حرفه‌ای نیاز داشته باشید، کارشناسان مجرب گروه شاهکار، در خدمت‌رسانی به شما عزیزان آماده هستند تا کلیه امور را برایتان تسهیل کنند.

ایزو

ایزو (ISO) یک سازمان بین‌المللی برای استانداردسازی است که در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور فعالیت می‌کند. با توجه به اصول این سازمان، تولید و عرضه محصولات و خدمات باید از استانداردهای جهانی برخوردار باشد تا در حوزه واردات و صادرات بین‌المللی ورود کند. استانداردهای ایزو انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استاندارد ISO 9000، ISO 14000، ISO 22000، ISO/ IEC 17020، ISO/IEC 17025 و ISO/TS 16949 اشاره کرد. اگر با دیدن این اعداد و ارقام سردرگم شده‌اید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا گروه شاهکار در کلیه مراحل اخذ استانداردهای ویژه در کنار شما است. 

پیاده‌سازی ایزو

پیاده‌سازی درست ایزو، باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. شاید داشتن گواهی ISO یک ضرورت نباشد؛ اما وجود آن به منزله رعایت استانداردها و مدیریت کیفیت در کسب‌وکار است. پیاده‌سازی ایزو شامل مراحل مختلف می‌شود و به یک تیم متخصص نیاز دارد. کارشناسان حرفه‌ای گروه شاهکار در کنار شما هستند تا با اجرای صحیح استانداردهای ایزو، بهره‌وری خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با شماره‌های موجود در صفحه تماس بگیرید.

مسئول فنی

مسئول فنی، یک شخص حقیقی است که برای دریافت گرید یا رتبه باید مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشد و دوره‌های آموزشی انجمن صنفی تجهیزات پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد. مسئول فنی از اعضای کلیدی هر کسب‌وکار به شمار می‌رود و وظایف متعددی دارد.

به منظور صدور پروانه مسئول فنی باید کلیه مدارک شخص مورد بررسی قرار گیرند و تایید شوند. برای اینکه در این فرایند دچار مشکل نشوید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید. کارشناسان گروه شاهکار در این مسیر، همراه شما عزیزان خواهند بود.

اروپا ce

استاندارد اروپا CE (Conformite Europeenne) روی اغلب محصولات معاملاتی در اروپا درج شده است. این حروف اختصاری نشان می‌دهند که کلیه نکات بهداشتی و سلامتی در تولید این محصولات رعایت شده‌اند. گواهینامه اروپا CE در ایران نیز مورد تایید است و صادرکنندگان ایرانی نیز مجاز به دریافت آن هستند. اخذ استاندارد اروپا CE، سود بیشتری برای شرکت‌ها به همراه دارد و موجب بیشتر دیده شدن آن‌ها در سطح جهانی می‌شود. اگر به این استاندارد و نحوه دریافت آن آشنایی چندانی ندارید، کارشناسان گروه شاهکار مثل همیشه در خدمت‌رسانی به شما عزیزان آماده هستند. اخذ گواهینامه استاندارد اروپا CE در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین قیمت را به ما بسپارید.

مشاوره و ممیزی ایزو

نقش مشاور ایزو در سیستم مدیریت کیفیت بسیار حیاتی است. با استفاده از مشاوره ایزو، هر سازمان می‌تواند سیستم‌های مدیریت مختلف را پیاده‌سازی و صلاحیت آنها را تایید کند؛ اما مشکل اصلی در نحوه استفاده عملی از آن به عنوان یک ابزار برای بهبود تجارت و دستیابی به حداکثر مزایا است. استخدام یک مشاور ISO به سازمان کمک می‌کند تا به طور کارآمدتر و موثرتر به گواهینامه دست یابد و در عین حال مزایای دیگری مانند بهبود کارایی، مزیت رقابتی و مدیریت ریسک بهتر را نیز ارائه می‌دهد. مشاوران گروه شاهکار، با عرضه بهترین خدمات مشاوره به کلیه کسب‌وکارها و نیز بررسی استانداردهای انجام شده، امور مرتبط با مشاوره و ممیزی ایزو را برای شما تسهیل می‌کنند.

Instagram WhatsApp WhatsApp Telegram