آیکون طراحی و ست اداری

طراحی و ست اداری

فاصله گذار

استفاده از خدمات طراحی و ست اداری همچون طراحی لوگو، طراحی ست اداری، کارت ویزیت و خدمات چاپ، برای هر کسب‌وکار بزرگ و کوچکی لازم و ضروری است. اگر تصور می‌کنید به این خدمات نیازی ندارید، سخت در اشتباه هستید. لوگو، هویت بصری برند شما است و کسب‌وکارتان را از سایرین متمایز می‌کند. با استفاده از کارت ویزیت می‌توانید به صورت مستقیم با مخاطب در ارتباط باشید. ست‌های اداری نیز تاثیر به‌سزایی در مشتریان می‌گذراند و برند شما را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کنند. خدمات چاپی نیز در تبلیغات موثر هستند و برای چاپ تراکت، بنر و بسیاری موارد دیگر می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مسیر به یک یا چند گرافیست خوش‌ذوق نیاز دارید. به کمک گرافیست‌های حرفه‌ای گروه شاهکار، کسب‌وکارتان را رونق دهید و در ذهن‌ها ماندگار شوید.

طراحی لوگو

هر کسب‌وکار بزرگ و کوچکی باید لوگوی مخصوص به خود را داشته باشد؛ زیرا طراحی لوگوی مناسب، برند شما را از سایرین متمایز می‌کند و به آن هویت می‌بخشد. انواع طراحی لوگو شامل طراحی لوگو با حروف فارسی و انگلیسی، اشکال هندسی یا ترکیبی از این دو است.

لوگوهای تکراری و نامرتبط، باعث از دست رفتن اعتماد مخاطب می‌شوند؛ در نتیجه، طراحی لوگو برای کسب و کار، باید توسط گرافیست‌های حرفه‌ای انجام شود. اگر گرافیست حرفه‌ای سراغ ندارید، اصلا نگران نباشید. گرافیست‌های خلاق و باتجربه گروه شاهکار، بهترین لوگوها را برای بیزنس شما طراحی می‌کنند. فقط کافی است سفارش طراحی لوگو را همین حالا در سایت مجموعه ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین فرصت، لوگوی دلخواهتان را تحویل بگیرید.

لوگوموشن

لوگو موشن یک فایل ویدیویی است که در آن لوگو و چند آیکون مرتبط به آن به حرکت درمی‌آیند. با استفاده از این روش می‌توانید برندتان را به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار کنید. اغلب کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای تعامل بیشتر و بهتر با مشتریان و مخاطبان هدف، اقدام به ساخت لوگو موشن می‌کنند. طراحی لوگوموشن و پیاده‌سازی آن، نیاز به تبحر و خلاقیت دارد؛ کارشناسان گروه شاهکار، با لوگو موشن‌های جذاب و حرفه‌ای، به درخشش و ماندگاری برند و بیزنس شما عزیزان کمک می‌کنند.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری شامل طراحی کارت ویزیت، سربرگ، کارت پرسنلی، پاکت نامه و بسیاری مواد دیگر می‌شود. اگر می‌خواهید توجه مخاطب را جلب کنید و روی او تاثیر مثبت بگذارید، حتما به سراغ طراحی ست اداری بروید. این ست‌ها، نمایانگر نظم و خلاقیت در کنار یکدیگر هستند و جلوه بسیار زیبایی دارند.

برای رعایت اصول طراحی ست اداری، حتما از افراد متخصص و مجرب کمک بگیرید و این کار را به تنهایی انجام ندهید. هرگونه شلختگی و بی‌نظمی، باعث تاثیر منفی روی مخاطب می‌شود. تعرفه طراحی ست اداری با توجه به تعداد آیتم‌ها، اندازه آن‌ها و بسیاری موارد دیگر، متغیر است؛ اما در مجموع هزینه چندانی ندارد. خبر خوب این است که، طراحان گرافیست گروه شاهکار، بهترین ست‌های اداری را با توجه به نوع برند و مخاطب هدف شما طراحی می‌کنند.

کارت ویزیت

کارت ویزیت (Business Card) شامل نام شخص یا شرکت، لوگو و اطلاعاتی همچون آدرس و شماره تلفن می‌شود. این کارت در حقیقت، هویت برند شما و راهی برای برقراری ارتباط موثر با مخاطب است. کارت‌های ویزیت تاریخچه‌ای طولانی دارند و همچنان از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌روند.

لطفا از طرح‌های آماده بیزینس کارت خودداری کنید؛ زیرا در طراحی کارت ویزیت باید هویت برند خود را در نظر بگیرید؛ برای مثال، کارت ویزیت یک قنادی با کارت ویزیت یک شرکت حمل‌ونقل بسیار متفاوت است. اگر هنوز کارت ویزیت ندارید و نمی‌دانید چه طرحی مناسب کسب‌وکارتان است، گرافیست‌های گروه شاهکار در خدمت‌رسانی به شما آماده‌اند. کارت ویزیت لاکچری دوست دارید یا از طرح‌های مینیمال و ساده استقبال می‌کنید؟ هرچه در ذهن دارید، به کمک کارشناسان این مجموعه عملی خواهد شد.

خدمات چاپ

بیزینس‌ها برای انجام اموری همچون چاپ کارت ویزیت، چاپ بنر، چاپ ست اداری و بسیاری موارد دیگر، به انواع خدمات چاپی نیاز دارند. دفتر فنی خدمات چاپ، گزینه مناسبی برای مراجعه است؛ اما کیفیت و همچنین نرخ خدمات چاپ و تکثیر، موضوع‌های مهمی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. نمونه‌های بی‌کیفیت موجود در بازار، جلوه بصری خوبی ندارند و برای مخاطب چشمگیر نیستند. گروه شاهکار در کنار سایر خدمات خود، انواع خدمات چاپ را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می‌کند.

Instagram WhatsApp WhatsApp Telegram