سایت و تبلیغات

سایت و تبلیغات

فاصله گذار

خدمات سایت و تبلیغات از جمله موارد ضروری برای داشتن یک کسب‌وکار موفق هستند. اگر شما بهترین محصولات و خدمات را عرضه کنید؛ اما سایتی برای نمایش آن‌ها نداشته باشید یا از هی تبلیغاتی استفاده نکنید، قطعا به درآمد بالایی دست پیدا نخواهید کرد. گروه شاهکار خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در یک بازه زمانی کوتاه مدت، به سود قابل توجهی برسید.

طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی لندینگ تبلیغاتی، ادمینی سایت، تولید مقاله، رپورتاژ آگهی، خدمات سئو، تبلغات نیتیو و دریافت نماد اعتماد الکترونیک، همگی از جمله این خدمات هستند. اگر هنوز تجارت سنتی دارید و به درآمد ایده‌آل خود نرسیده‌اید، به کمک کارشناسان حرفه‌ای شاهکار، کسب‌وکارتان را رونق بخشید.

طراحی سایت

طراحی و راه‌اندازی سایت یکی از مهم‌ترین اقدام‌های اولیه برای رونق و توسعه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. با استفاده از یک سایت باکیفیت و کارآمد به راحتی می‌توانید کلیه محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید و همچنین به سود چندین برابر برسید.

اگر می‌خواهید در کمترین زمان کسب‌وکار خود را رونق دهید و به سود بالا برسید، راه‌اندازی سایت را در برنامه‌های خود قرار دهید. طراحی سایت وردپرسی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، با توجه به نیاز شما و کسب‌وکارتان در گروه شاهکار انجام می‌شود. اگر با سایت و نحوه کارکرد آن آشنا نیستید، اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا با استفاده از پشتیبانی رایگان مجموعه شاهکار، هیچ مشکلی سد راه شما نخواهد بود.

خدمات سئو

پس از طراحی و راه‌اندازی سایت باید به فکر بهینه کردن آن باشید. بهینه‌سازی یا سئوی سایت به شما کمک می‌کند تا رقبا را پشت سر بگذارید و در صدر نتایج جستجوی گوگل بدرخشید. در این مسیر باید با استفاده از راهکارهایی همچون آنالیز کامل سایت خود و رقبا،‌ بهبود سرعت سایت، تولید محتوای اصولی و انتشار رپورتاژ آگهی، میزان ورودی سایت و در نتیجه درآمدتان را افزایش دهید.

کلیه این موارد که با عنوان خدمات سئو شناخته می‌شوند، نیاز به دانش و مهارت دارند. سئو وبسایت خود را به گروه شاهکار بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن کسب‌وکارتان رونق پیدا کند. برای اینکه خیالتان از بابت هزینه‌ها راحت باشد نیز کارشناسان این مجموعه با ارائه گزارش ماهانه، شما را در جریان همه امور مربوط به سایت قرار خواهند داد. با ما، دیگر نگران رسیدن به رتبه اول گوگل نباشید.

ادمین سایت

سایت‌های شرکتی و فروشگاهی برای رشد و توسعه نیاز به یک ادمین ماهر دارند. ادمین سایت مسئولیت نگهداری و اداره سایت را بر عهده دارد و پلی میان مشتریان آنلاین و کسب‌وکارها است. ادمین سایت فروشگاهی یا شرکتی باید در جهت اهداف تعیین شده پیش رود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کند. اگر وارد به امور سایت نیستید یا وقت کافی برای این کار ندارید؛ با استخدام یک ادمین سایت ماهر و مجرب از طریق گروه شاهکار، دیگر نگران رشد و توسعه سایت و کسب‌وکارتان نباشید.

نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک، توسط سازمان توسعه تجارت الکترونیکی صادر می‌شود و اعتبار آن دو ساله است. کلیه کسب‌وکارهای اینترنتی برای جلب اعتماد مخاطب و گرفتن درگاه پرداخت باید این نماد را دریافت کنند. از مزایای نماد اعتماد الکترونیک می‌توان به تاثیر غیر مستقیم آن روی سئوی سایت اشاره کرد. مشتریان بین دو سایت فروشگاهی که فقط یکی از آن‌ها نماد اعتماد الکترونیک دارند، به سراغ کدام می‌روند؟ قطعا سایتی که اینماد دارد را ترجیح می‌دهند؛ ازاین‌رو ورودی سایت و مشتریان بالفعل آن افزایش پیدا می‌کند.

اصلا نیازی نیست خود را درگیر فرایند دریافت یا تمدید نماد اعتماد الکترونیک کنید؛ زیرا گروه شاهکار این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه برای شما انجام خواهد داد.

طراحی لندینگ

لندینگ پیج (Landing Page) یا صفحه فرود، اولین صفحه‌ای است که کاربر سایت با آن مواجه می‌شود و همچون یک ویترین، نمایانگر کسب‌وکار شما است. اگر اصول طراحی لندینگ پیج سایت را رعایت کنید، افزایش ورودی سایت، گرفتن لید تماس و در نهایت، فروش بیشتری خواهید داشت. کاربر، پس از مشاهده این صفحه تصمیم می‌گیرد که در سایت شما بماند یا سریع از آن خارج شود. هنگام طراحی سایت، حتما به صفحات فرود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

طراحی لندینگ پیج حرفه‌ای، به تخصص و شناخت مخاطب نیاز دارد. برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب باید طراحان سایت، کارشناسان سئو و همچنین کارشناسان محتوا دست در دست یکدیگر دهند. اگر کسب‌وکار شما کوچک است و بودجه کافی برای استخدام این افراد ندارید، از متخصصان گروه شاهکار کمک بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه، پربازده‌ترین لندینگ پیج‌ها را برای شما طراحی خواهیم کرد

تولید محتوا

جمله «محتوا پادشاه است» یک حقیقت محض است. یک سایت فاقد محتوا، هیچ دردی از کسب‌وکار شما دوا نمی‌کند. اگر می‌خواهید وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید و به واسطه آن، تجارت خود را رونق بخشید، باید محتوای یونیک برای سایت تولید کنید. تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا محصولات و خدماتتان را به مخاطب هدف معرفی کنید و از او یک مشتری پروپاقرص بسازید.

تولید یک محتوای سئو شده و یونیک، که بتواند با هزاران مطلب مشابه در وب فارسی رقابت کند و به صفحه اول نتایج گوگل برسد، نیاز به متخصص دارد. اگر کارشناس نیستید یا ایده تولید محتوا ندارید، گروه شاهکار در کمک‌رسانی به شما آماده است.

تولید محتوای سایت فروشگاهی، تولید محتوای سایت شرکتی و تولید محتوای رپورتاژ آگهی، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط کارشناسان گروه شاهکار، برای کلیه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک انجام می‌شود.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است و از تکنیک‌های سئو خارجی محسوب می‌شود. اغلب کسب‌وکارها برای برند سازی و افزایش درآمد، از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند. محتوای رپورتاژ آگهی باید برند، محصول یا خدمات شما را به خوبی معرفی کند و باعث جلب توجه مخاطب شود. خرید رپورتاژ آگهی دائمی یا موقتی، افزایش ورودی سایت را به همراه دارد و کمک ویژه‌ای به رونق کسب‌وکار می‌کند. با پکیج رپورتاژ آگهی گروه شاهکار که متناسب با هر بیزنس، تهیه و تولید می‌شود، یک گام بزرگ در جهت موفقیت بردارید.

تبلیغات نیتیو

در گذشته، کاربران پس از چندین بار مراجعه به یک سایت و مواجه شدن با تبلیغات موجود در آن، نسبت به این تبلیغات بی‌اعتنا می‌شدند. در اصل، تبلیغات سایت توسط کاربر نادیده گرفته می‌شد و دیگر بازده کافی را نداشت. تا اینکه تبلیغات نتیو ظهور کردند.

تبلیغات نیتو (Native Ads) یا تبلیغات همسان، ساختاری مشابه با سایر بخش‌های سایت دارند. کمپین تبلیغاتی نیتیو با هدف افزایش نرخ کلیک (CRT) ساخته می‌شود و تاثیر به‌سزایی روی کاربر دارد.تبلیغات نتیو شامل تبلیغ در میان محتوا، تبلیغ در موتورهای جتسجو، تبلیغات بنری، تبلیغات ریتارگتینگ و ویجت‌های پیشنهادی می‌شود. این تبلیغات مزایای بسیاری دارند و در مقایسه با تبلیغات کلیکی ارزان‌تر هستند. اگر می‌خواهید از روش‌های تبلیغاتی سنتی فاصله بگیرید و وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید، گروه شاهکار در کنار شما خواهد بود.

پنل اس ام اس

یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی که از گذشته تا به امروز طرفدارن بسیار داشته، خرید پنل اس ام اس است. با استفاده از این پنل‌ها می‌توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید و در ذهن آن‌ها ماندگار شوید. پنل پیامکی کاربرد فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ثبت نام در سایت، اطلاع پیشنهادهای ویژه، تبریک مناسبت‌های مختلف، ارسال کد تخفیف و اعلام موجودی کالا یا خدمات به مشتریان اشاره کرد. با خریداری بهترین پنل اس ام اس از گروه شاهکار، کسب‌وکارتان را رونقش بخشید و ارتباط مادام‌العمر با مخاطبان هدف برقرار کنید

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان به شما کمک می‌کند تا مشتریان وفادار بیشتری داشته باشید. در این باشگاه، مشخصات هر مشتری ثبت می‌شود و امکانات و اختیارات مختلفی در اختیار او قرار می‌گیرد. هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان سایت، جذب مشتری بیشتر و کسب سود بالاتر برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است.

طراحی باشگاه مشتریان، یکی از خدمات سایت گروه شاهکار به شمار می‌رود و لازمه هر کسب‌وکاری است. کارشناسان این مجموعه از ابتدای مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار تا رسیدن به موفقیت، در کنار شما هستند.

Instagram WhatsApp WhatsApp Telegram